Boost je verkoop!

INHOUD

→ Verwelkoming van de klanten: « Hoe de klanten binden? »

→ Klantendienst: « Het verschil maken »

→ Andere soorten producten en diensten aanbieden: « Diversifiëren »

→ Verkoopstechnieken: « Uw verkopen stimuleren »

→ De praktische aspecten (meubilair, verlichting,...), merchandising,...

→ Sociale media

Doelstellingen

→ De verkopen stimuleren voor verkoopspunten van het type « perspunten »

→ De klanten binden

→ Met kennis van zaken nieuwe producten en diensten kunnen aanbieden aan de klanten.

Wie komt in aanmerking voor deze opleding?

→ Alle uitbaters van een persverkooppunt of gelijkaardige winkel (zelfstandige of personeel)

→ Alle persverkooppunten (zelfstandigen of filialen)

→ Iedere persoon die zijn/haar kennis wenst bij te schaven

DEZE OPLEIDING WORDT AANBEVOLEN AAN NIEUWE PERSVERKOPERS OFWEL VÓÓR DE INRICHTING VAN HUN VERKOOPPUNT, OFWEL BIJ DE START VAN HUN ACTIVITEIT. ZE IS EVENEENS 100% VAN TOEPASSING VOOR IEDERE PERSVERKOPER DIE ZIJN/HAAR ACTIVITEIT WENST UIT TE BREIDEN EN/OF DE VERKOPEN STIMULEREN.

 

Praktische informatie

Duur: 1 dag van 8u30 tot 15u30

Aantal deelnemers: 1 à 2 personen per verkooppunt (Neem contact op met de Training Store voor verkooppunten met meer dan 3 medewerkers).

Prijs: Gratis

 

 

Trainings